Dagen före flytten

Idag har jag varit och hämtat nycklarna till nya lägenheten! Jag och Klas var och tittade på den en sväng för att fräscha upp vårt minne av den. Var ju två månader sen vi såg den senast och då var den möblerad. Den var mycket mindre än jag mindes den! Alla rum var mindre än i mina tankar förutom köket! God! Tapeterna i sovrummet var inte alls grå som jag mindes att de var när vi var och kollade första gången, då det dessutom var mörkt i sovrummet, de var ljusblå! Katastrof! I hate blue! Turligt nog var de fettfläckar på en vägg och två stora borrhåll på en annan, så förhoppningsvis får vi omtapetserat och får välja färg själva. Annars gör jag jobbet själv! (Med lite hjälp från mamma och syster?) Annars blir det nog bra. Ska bli kul och skönt att äntligen flytta. Är så trött på att bo i det här stöket. Längtar efter min walk-in-closet!

Tyvärr blir nog min blogg lidande av flytten, eftersom internet inte är inkopplat på nya stället än. Men håll ut så återkommer jag så fort jag kan. Om några dagar eller så! Nehe, dags att packa det sista. Fortfarande mycket som återstår!

Puss

Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback