Flyttstök och bakstök

Oh, är helt slut i både knoppen och kroppen efter dagens flytt. Nu är det mesta i den nya lägenheten, och det känns bra. Även om det tog tid... Stort tack till alla som hjälpte till! Ska flytta över de sista grejjerna imorgon. Det är verkligen kaos i nya hemmet, typ inget är på rätt plats och inget är uppackat. Men det löser vi en annan dag, ska väl se hyffsat ut till jul iallafall. Lär ju inte bli riktig ordning förrän vi tapetserat åtminstone sovrummet och målat min garderob (jag har storslagna planer för den, hoppas alla förhoppningar infrias). Känns spännande med nytt hem. Kommer inte veta vart jag är när jag vaknar imorgon! Jag flydde stöket till Danielle och Anton, där även Ellen är på besök (var en lång månad sen sist jag träffade henne). Nu sitter jag här och bloggar medan mina fina vänner bakar lussekatter. Mumselimums! Hoppas jag får smaka sen!


Puss puss

Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback