Med julen bakom knuten

Nu har jag äntligen mer klart för mig. Jag börjar jobba på fredag, då restaurang Confession slår upp portarna. Äntligen! Har lärt mig kassan och sånt idag. Känns jätteroligt och spännande. Bara att hoppas att man inte krossar allt porslin eller häller sås i huvudet på någon gäst. Äntligen blir det lite klirr i kassan. Fick mycket högre lön än vad jag trodde också, skrev avtal idag, underbart!

Granen blev kanonfin. Den står och lyser och tindrar. Det måste vara den finaste granen jag någonsin sett.

Imorgon är det klappjakt som gäller! Sista chansen eftersom jag kommer jobba häcken av mig alla andra dagar innan jul. Jisses. Hur ska detta gå? Nae, det är faktiskt inte så farligt som det verkar. Läget är under kontroll. Vet ungefär vad jag ska köpa till alla. Enda kruxet är att jag antagligen kommer spräcka min budget. Men vad sjutton, det är ju bara jul en gång om året.

Roligast idag är att Klas har köpt ny TV. Bort med 20" fram med 37" LCD. Blir fin Ugly Betty+Grey's Anatomy-kväll.

Det här inlägget låter säkert väldigt skrytigt. Det står jag för. Har känt mig så låg de senaste dagarna. Så ibland är det skönt att vara riktigt nöjd.

Puss

Charlie

Kommentarer
Postat av: Danielle

Att man är nöjd är något man ska njuta av oc vara stolt över, om någon klagar så är de bara avundsjuka! Personligen tycker jag om när folk är nöjda och glada, det gör trots allt mig lite gladare också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback