Short update

Är en sväng hos mamma och lånar hennes internet. Har gått promenad runt sjön med syster och stannde här på vägen hem. 

 Ikväll ska det sista från gamla lägenheten flyttas över. Börjar bli riktig ordning i nya hemmet nu också. Iallfall i köket, sovrummet och i min garderob. Höll på och stöka jättemycket med den i går. Kommer bli såå fint när allt är klart. Känns toppen! Vardagsrummet är tyvärr fortfarande ett enda stort kaos, och kommer tyvärr fortsätta vara det till bokhyllan och Tv-bänken har införskaffats, tyvärr är de slut på lagret just nu. Buhu.

Det är mycket just nu... Flyttstök, nya jobbet som börjar nästa vecka?, skolarbete och julstök. Hur ska detta gå? Ja, det är en klurig fråga. Men det ska gå. På något sätt. Nästa år ska jag inte ha så här mycket förändringar i mitt liv på en och samma gång.

Nu ska jag kolla min mail och se om jag har fått några nyheter om jobbet!

Ciao

Charlie

Kommentarer
Postat av: Danielle

Charlotte för sjutton gubbar! Du har ju internet nu! Börja Blogga Bums!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback