Köpenhamn next

Åh, vad skönt det var att skolka för första gången idag från min kurs. Behövde verkligen det efter att ha jobbat nästan hela dagen också. Vi hade ändå ingen rolig lärare den här lektionen. Hon var bara tråkig och bitter. Nämen, så jag skriver. Ingen bra förebild idag inte. Men jag förlåter mig själv.

Imorgon är det shopping i Köpenhamn med mamma som står på schemat, hela dagen! Ska upp rysligt tidigt: 04.30 senast! God! Som tur är finns det tid att sova på bussen, så jag är pigg och utvilad för flera timmars springande på stan! Yummie!

Flera flyttkartonger står fortfarande tomma och väntar på att fyllas. Vad väntar jag på? Att någon annan ska packa åt mig? Det är ju såå trist. Får göra ett ryck på torsdag, i sista minuten och få ner allt porslin och allt annat i köket.

Puss

Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback