Saturday night

Intervjun igår var superrolig! Skojiga frågor och kul att posa och bli fotograferad! Tror och hoppas att Danielle och Emma var nöjda med mig.
Igår blev det låång After-work (trots att jag inte jobbat på hela veckan) med Klas + vänner, sedan vattenpipa med samma personer hemma hos Emma, Marielle och Emelie. På väg till Bongo för att spana in 3-årsjubileumet, ändrade vi oss, trötta som vi var och gick hem.
Har haft en lazy och mysig lördag med Klas.
Ikväll kommer Johanna och Danielle hit, blir nog film, prat och mys. Yay!

Danielle och Johanna
Danielle och Johanna


Imorgon ska jag vara mer effektiv. Städa, tvätta, fotografera mamma, gå på A6 och IKEA samt fira Fars dag.

Trevlig lördagskväll/natt önskar jag er!

Ciao

Charlie

Kommentarer
Postat av: Sigrid

mums med glass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback