What's wrong with me?!

Jag måste ha fått en infektion eller störning på min effektivitets-nerv! Har varit uppe sedan 9 (vaken sedan halv 8) men inte fått ett dugg gjort! Jo, jag har ätit frukost. Vilken bedrift... Annars har jag mest suttit vid datorn och spanat och läst smått och gott. Yajks!

Så här kan jag inte fortsätta! Nee, nu får jag ta på mig ordentliga kläder (sitter och myser i leggings och lång tröja) och gå ut med syrrans hund som jag lovat, sedan köpa tidningen (jag är med i Jönköpings-posten idag!!), kolla i mina skolböcker och försöka förstå vad de menar, diska och laga middag.

Ja just  det, jag ska nog dra fram alla tyger jag har hemma och se om jag hittar något passande att sy julklappsstrumpor av till mig och Klas :) Längtar efter att pyssla igen! Borde egentligen packa också, eftersom vi flyttar till nya lägenheten om 15 (!!) dagar. Men det är så förbaskat tråkigt att jag nog skjuter på det till iaf. på söndag....


Puss

Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback