061016

7 personer jag inte klarar mig utan
- Klas
-
Emelie
- Mamma
- Pappa
- Danielle
- Johanna
- Ellen

6 saker jag inte går hemifrån utan
- Mobiltelefon
- Lypsyl
- Plånbok
- Nycklar
- Allergimedicin
- Kalender

5 saker jag köpt men (nästan) aldrig använder
- Vita skinnhandskar, otroligt mjuka och fina, men ack så opraktiska.
- Ett flertal pumps med för hög klack används inte för ofta.
- Vita skinnstövletter, för hög klack.
- Ett flertal finfina klänningar (för festliga för vardags)
- Kulörta strumpbyxor

4 böcker/filmer jag gillar
- Hemma hos Martina- Martina Haag
- Glappet - Christina Herrström
- Kill Bill vol. 1 och 2 - Quentin Tarantino
- Böcker om kreativitet t.ex. Do Redo

3 saker ni (kanske) inte visste om mig
- Är uppvuxen i Nässjö
- Har navelpiercing
- Läser Genus/kön och samhälle 5p på Högskolan

2 kändisgarderober jag vill ha
- Carrie Bradshaws
- Olsen-tvillingarnas

1 sak jag önskar mig just nu
- Fred på jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback