Baby feet

I mitt annars så lugna "lyxfrusliv" dök det idag upp en hektisk dag. Ovant för mig nuförtiden att det är full rulle hela dagen. Jobbat, varit på fotvård, sedan skola. Var hemifrån från halv sju i morse till halv nio ikväll. Okey, jag har egentligen inget att klaga på. Jobbet var inte särskilt ansträngande och ganska roligt. Fotvården var underbar och definitivt värd att unna sig! Nu har jag baby-lena fötter. Yayy! Mysmys. Ska vara superomtänksam om dem nu och smörja in dem noga varje kväll så att de fortsätter vara prinsessigt lyxiga. Mums.

Hmm, nog om mina fötter (men jag älskar verkligen att de är så lena!), trodde inte jag skulle ta mig igenom 3 timmars lektion ikväll, vaken. Men vi hade en gästlärare idag, som var helt fantastisk (och det sa jag till honom efteråt)! Jag tappade inte intresset en sekund, jag lärde mig jättemycket och hela lektionen kändes verkligen givande, eftersom som jag och min grupparb.partner brainstormade massvis om vårt avslutningsarbete också.

Väl hemma gjorde jag mig en kopp hallon-thé och hann med både samtal med Danielle och Emelie innan Desperate Housewives! På tal om det, jisses, vilket avsnitt! Dramatiken ökar för varje gång, vad ska hända härnäst?!

Nu ska jag krypa ner under täcket och krama min prins. Måste vara pigg imon morgon då jag äntligen ska träffa Johanna igen! Saknar henne så!!


fötter


Ciao

Charlie


P.S. Provade drömstövlarna idag (de längst till höger i föreg. inlägg). De var lika snygga om inte ännu snyggare i verkligheten! Men jag är inte säker på storleken, det kan vara så att de kommer klämma en del i tån med tjockare strumpor i som jag måste ha i vinter. Men det är ju skinn, och skinn töjer sig, right?! Well, har lagt undan dem tills imorgon, ska prova dem noggrannare då. Tror att de är värda att investera i. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: emleie

nej men ja skreev ju att dom ofatast ska bjuda... inet alltid o by the way så vill ja att min kille ska va tät... helst!! o aj emnar nog mest i början me... åpuss

2006-10-17 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback