Hastig utekväll

Resumé av gårdagskvällen: Kollade på ny lägenhet och håller nu tummarna för att vi får den. Kom hem och gjorde mig iordning, för att vid halv nio-tiden möta Danielle på bussen som tog oss till Juneporten där stegen ledde mot Bongo bar. Där intogs cider och cosmopolitan ( smaken var helt klart över förväntan). Efter det en hastig titt in på Amour där jag och Danielle fintade oss före i toalettkön. Sedan skulle sällskapet vidare på Råslätt-fest. Det var jag verkligen inte upplagd för, så bussen körde mig hem. En varm dusch och sedan sängen. Det var en trevlig men rask utekväll. Men tur var nog det eftersom jag skulle upp tidigt och jobba idag. Schysst när man lyckas med att kombinera svir med arbete.

     


Bildtext: Jag i mitt nya party-linne (äntligen!)
På Bongo med smarrig Cosmo
Danielle och jag, fabulous as always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback