Längtar efter

  • Johanna, hon återvänder förhoppningsvis på söndag, efter 3 veckor i Frankrike

  • Ellen, kommer äntligen "hem" nästa helg

  • Gå på fotvård, nästa vecka

  • Min lön, "bara" 18 dagar kvar.

  • Första numrena på mina prenumerationer av ELLE och VR

  • Praktik på SVT, Sthlm, förhoppningsvis de två  sista veckorna i november

  • Viktor&Rolf för H&M, ska hänga på låset 9 november

  • Flytta till 1:a hands lägenhet

  • Gå på bröllop

  • Flytta till lägenhet med walk-in closet


   

Bildtext: Någon av dessa garderobsinredningar skulle jag inte tacka nej till. Ska försöka få min garderob att bli minst lika glamourös.



 


Kommentarer
Postat av: Danielle

Ja!! Ellen kommer runt den 20.ende - tror det var 21-22 eller nåt! Tack för den långa kommentaren, svarar på den imorgon!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback