Money money

Lönedag och alla räkningar och sånt är betalt nu. Duktigt. Det är iallafall lite klirr kvar i kassan så jag behöver inte deppa ihop totalt. Har jag iofs. inte gjort en enda gång sen jag flyttade, har alltid kunnat ägna mig åt mitt stora intresse: shopping mer eller mindre iaf.

Ibland tänker jag på hur det vore om jag jobbade som jag gör men fortfarande bodde hemma hos mamma. Glidigt och ansvarslöst och rikt. Men sen tänker jag att det är värt pengarna, som går åt till hyra, mat osv. för Klas är tokmysig att bo med, blir bara bättre och bättre känns det som. Framförallt så har jag mognat så otroligt och lärt mig jättemycket både om hur man sköter ett eget hem, om mig själv och mitt och Klas förhållande under de senaste månaderna. Visat för mig själv och andra att jag klarade mycket mer än vad man kanske kunde tro. Idag är jag riktigt stolt över mig själv!

Pengar





Kommentarer
Postat av: emelie

härligt o höra gumman!! att allt känn så bra o så=)

2006-10-28 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback