Shoes

Var bara inne på  www.dinsko.se och hittade så mycket skor att det skulle gå åt nästan en månadslön för att köpa dem... Får försöka välja ut två par åtminstone...

   

Underbara stövlar: De två första är tyvärr i syntetmaterial, dvs. ej lämpliga när snön och kylan kommer. Mina favoriter är de svarta skinnstövlarna längst till höger. Skulle tro att de går åtminstone upp till knäna (snyggt!) och de går på 980 kronor. De känns klassiska och kan nog hålla några säsonger. Om jag hittar dem i affären ska jag slå till. Det är de värda!

  

På min jakt efter vinterstövlar kunde jag inte undvika att titta på nätta pumps och ballerinor. Kan man ha för många sådana skor?! Även om det är för kallt att trippa runt i dem utomhus nu så kan man ju hoppas på många festliga inomhustillställningar i höst och vinter. De håller antagligen till våren och sommaren också. Vill ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback