Självömkan

Sjuk mus
 

Vid lunchen igår på jobbet insåg jag att det inte var allergi utan ännu en förkylning som exploderat hos mig. Blev bara värre och värre. Vid 17-tiden när jag slutade, staplade jag till bussen och kände mig helt yr av feber och snoret bara rann. Däckade i vardagsrumssoffan och blev väckt av Klas vid 10-tiden för att gå och lägga mig i sängen. Fick panik för det kändes inte som jag fick någon luft alls. Hela kroppen värkte. Blev jätterädd. Klas fick ligga och hålla om mig tills jag somnade. Han är söt.
Så.. det blev inget jobb idag, fast jag hade behövt det (läs pengar).
Vaknade för en stund sen och kände mig lite piggare än igår, men nu har näsan svullnat upp igen...
Har ca. 320 sidor kvar av min deckare som ska vara utläst kl. 17 imorgon. Ska försöka äta lite frukost. Är ensam hemma och känner mig ynklig. Tyck synd om mig!!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag tycker synd om dig! Hoppas du är frisk till helgen...massa kryapådig kramar från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback