Today

Är trött, hungrig och frustrerad. Har jobbat 10,5 timmar idag och min tankeverksamhet är inte längre på topp. Men det som gör mig mest frustrerad just nu, är allt rövslickeri som florerar i blogg-världen. Äckligt. Särskilt snuskigt är det om man läser de mer populära bloggarna, bland annat de två som är skapade av 16-17-åriga tjejer som av någon konstig anledning får skriva i olika större tidningar. Why?! Nej, det här handlar inte om avundsjuka. Det handlar om att jag inte verkligen inte kan förstå hur tidningscheferna tänkte när de lät de här tjejerna får skriva i sina tidningar och hur unga tjejer kan ha dem som förebilder. Men jag antar att jag inte kan förstå allt.

Ciao

Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback