Veckorevyn

Var verkligen roligt att träffa Johanna igen. Var en del att ta igen. På lördag blir det myskväll med tjejerna. Ser verkligen fram emot det, även om jag ska upp och jobba vid 7 på söndag.

Veckorevyn

Fick svar på mitt mail till Veckorevyn och de förlänger min prenumeration med 1 nr eftersom det första numret de skickade till mig redan fanns ute i affärerna vilket jag skrev i mitt mail. Det lönar sig att säga til!
Och idag damp senaste numret ner i brevlådan (inte tidningen på bilden). Blir belöningen efter att jag diskat, handlat, bytt sängkläder och röjt i stöket här hemma. Bra att ha något att se fram emot när man ska göra något jobbigt. Just det, ska ju ner till stan och prova drömstövlarna igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback