Home sweet home?

Nu är jag hemma i kalla, gråa Sverige igen. Har haft en underbar semester med värme, sol, bad, mysiga och roliga utflykter, chill, roligheter, god mat och massa kärlek, så jag håller mig nog upptinad till våren behagar komma hit. Bilder på berg, mina inhandlade treasures och annat kommer så fort vi hittar kabeln som går mellan kameran och datorn.

Blev sjuk på planet hem, så nu sitter jag och fryser, tycker synd om mig själv och känner mig ensammast i världen. Varför håller ingen med mig? Kör jag över folk med mina åsikter? "Alla" verkar ju tycka det iaf. Dessutom känner jag mig helt sysslolös och det är tråkigt att vara tillbaka i verkligheten igen och ta itu med alla "måsten". Typ det enda jag saknade när jag var borta var min säng, Danielle och ok, jag erkänner, att läsa bloggar och surfa (NÖRD) Blä. Jag ville stanna i solen till åtminstone 1:a maj....

Försöker rycka upp mig genom att tänka på följande:

Dagens tips: 
Lily of the Valley som gjorde mig otroligt glad och inspirerad denna gråa, snoriga torsdag. Ta en titt på allt vackert!

Danielle ringde mig förut och berättade en rolig nyhet som jag ska få vara del i. Låter superspännande. Men det är en hemlighet tills vidare. Hihi. Made me happy!

Snart flyttar Danielle och Anton. Vad härligt att ha dem i stan igen! Jag tycker nästan att det är minst lika spännande som de tycker.

I mitten av april, dvs. om två månader får jag en 10:e kusin. Ska bli såå himla roligt med en go liten bebis i släkten igen! Hurra!

Danielle

Danielle är så fin och bra!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag saknar dig min fina fina vän! Bli frisk så vi kan ses! Pussar & kramar!

Postat av: Jove

Blää för Sverige. :P

2007-02-15 @ 21:49:12
URL: http://www.hallo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback