Lördagens galej

Silverlack

I lördagskväll stod festligehet på schemat! Efter fördrink -ordenligt blandad Cosmopolitan med alla ingredienser den här gången- hos oss, styrde jag, Klas, Danielle och Anton stegen mot Bongo bar. Var verkligen evigheter sen jag var ute på krogen, med mina mått mätt. Men på ett sätt är det bra, för då uppskattar man det mer, och har roligare? I vilket fall så hade jag väldigt skojigt. Eftersom vi inte hade vin hemma tog jag igen det på krogen, samt med en Cosmo till. (Jag borde lära mig att variera mig, tips på drinkar, som varken är för bittra eller söta, helst mjölkfria mottages tacksamt!) Det var så himla roligt att vara ute med de jag tycker så bra om och träffa en massa personer man inte sett på länge. Jag blev uppdaterad om både det ena och det andra, och det var nästan bara roliga nyheter! Hurra! Roligt att få en massa kramar och gratulationer till vår förlovning också, så här lite i efterhand av både den ena och den andra, tom. av en del jag inte ens kan namnet på. Kvällen avrundades på resturang Gyllene Bågen, där vi åt så mycket att vi fick ta skjuts med buss hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback