Minnet sviker igen...

När man inte varje vardag har skola eller jobb att hänga upp dagarna på är det lätt att glömma bort vilken dag det är. Därför lyckades jag missa veckans avsnitt av DHW! Får spana på reprisen i helgen, någon som vet när den går? Jag och Klas tittade istället på Babel, som var ganska intressant när man tänker på hur mycket kommunikation betyder för människor, men som för övrigt var ganska seg.

Dagens tips: Salem al Fakir med låten Good Song, man blir grymt glad av den låten, iallafall jag!

Nu ska jag läsa vidare i min bok 101 idéer sovrum, som jag köpte på bokrean idag. Styling för det rummet väntar! Imorgon följer bilder på den och de andra böcker som jag köpte idag och lyckades spränga månadens budget med. Inte varje dag man handlar böcker för 800 pix. Fast jag tycker böcker är ganska försvarbart. Det är ju allmänbildande, eller hur?!

Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback