Dilemma

Att yoga eller inte yoga...det är frågan... Sitter här och är hungrig, men orkar inte göra något åt det. Klas är inte hemma från innebandyn än och jag vet inte heller när han kommer vara det. Det är därför svårt att börja med middagen. Hmm... Men om jag inte äter ganska snart kommer jag varken hinna eller orka med yogan. Inte bra att vara proppmätt vid sådana tillfällen. Är dessutom ruskigt trött idag efter en dålig natt, då jag vaknade vid fyra, var klarvaken och låg så i några timmar för att sedan väckas för tidigt av väckarklockan eftersom jag hade tid hos barnmorskan. Suck. Å andra sidan är det sista gången med yogaklassen idag, så jag kanske borde gå? Eller vaddå, borde?! Jag kanske hellre vill ha en lugn hemmakväll med middag, Ugly Betty och Desperate Housewives? Kommer jag ångra mig om jag inte går på yogan? What a dilema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback