Le weekend!


Fredag: Fika med Melinda, promenad med syster, shopping med Danielle ( kulörta strumpbyxor och ny väska, because I'm woth it!), middag och mys med Klas.

Lördag:
Sälja av grejjer på loppis en sista gång innan babe kommer (På tok för trött för det, halv sex på morgonen). Morgonflum och fniss. Jag och Klas gick en sväng på stan och köpte fler
Rörstrandmuggar och jeans (till honom, jag ska vänta till bebis kommit innan jag shoppar mer kläder). Middag på restaurang och Bio (This is England- bra) med honey, träffa vänner en sväng, hem och se repriser av Playa del Sol (lika roligt denna gång) tills vi somnade.

Söndag:
Söndagsvåfflor skulle sitta fint den här helgen också. Vid fint väder: promenad, sämre väder: stanna i sängen hela dagen. Kolla bilar på Holmgrens (yes, det blir nog nyköp snart, så hela familjen får plats =P ) och hemmachill.

Ciao

P.s. Detta blir antagligen sista helgen i mitt liv som icke-mamma. Skum...men dock härlig tanke.

P.s. 2 Oh, jag är mycket nöjd med den här helgen. Har haft det otroligt mysigt och roligt, väldigt mycket thanks to Klas. Love.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Du har verkligen bestämt dig för att föda nästa helg! Haha, vi får väl se, jag håller tummarna för dig! Puss

Postat av: Charlie

Jepp, på torsdag skulle det sitta fint med en bebis på magen istället för i den :)

2007-10-27 @ 16:44:50
URL: http://www.konfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback