Söndagsvåfflor

Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde när jag skrev senaste inlägget. Bara att konstatera, brist på mat och sömn gör mig ännu känsligare som gravid än tidigare. Men ingen fara på taket, idag har jag haft låång sovmorgon och ätit söndagsvåfflor med min älskling.

Gårdagskvällen var iallafall oerhört trevlig! Gott sällskap, tacos och marängsviss, en masse! Kan dock inte påstå att bebislängtan är mindre efter en massa gos med Carro och Simons Isaac. Bebis, när kommer du egentligen? Vi längtar såå efter dig!


Kommentarer
Postat av: Sofia Olsson

Hallå Charlotte! Vad kul att hitta lite uppdateringar när jag kikade in. Jag och Samija pratade lite om dig igår så jag blev så nyfiken på hur du har det. Allt verkar gå galant verkar det som, keep up the good work!

2007-10-22 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback