Föräldrautbildning

Sitter och väntar på att Klas ska komma hem från jobbet och plocka upp mig. Vi ska nämligen på föreläsning om förlossningen på Ryhov i eftermiddag, som en del i vår föräldrautbildning. Det ska bli väldigt intressant, tycker jag. Både för att det bara är 54 dagar kvar till beräknad födelsedag för bebis och för att jag har planer på att själv utbilda mig till barnmorska, så jag tycker allt sånt här är jättespännande. Vi ska få se film också.

Idag har jag varit väldigt pysslig, tycker jag själv. Jag har planterat om vår Timjan, som hade det alldeles för trångt i sin lilla kruka, så jag tyckte synd om den. Jag har lagat fållen på min favoritkjol (den enda jag kan ha just nu, eftersom den är stretchig, men den var iofs. favorit innan också). Jag har klippt och klistrat med mina modebilder, ska äntligen få ordning på dem i ett snyggt album, för inspiration och nostalgi.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: viktoria

ojojoj.. det närmar sig :-). jo, jag har faktiskt en fråga. Har du förberett dig mycket för förlossningen? läst och tränat och så där?Är du rädd?

2007-09-19 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback