High on Christmas

Igår var jag och Klas på IKEA och beställde äntligen vår nya soffa! Ska bli så skönt att bli av med skinnsoffan! Vår nya kärlek, Kramfors med schäslong ska anlända 31 oktober, drygt en vecka innan bebis. Yihoo!

När vi kom fam till avdelning precis innan kassorna spred sig en varm känsla i bröstet och mina ögonen började tindra. Julsakerna hade anlänt! Hurra! Ehh..jag vet att det bara är september och att säkert de flesta tycker att det är på tok för tidigt att börja sälja juldekorationer redan nu, innan det ens har varit Halloween. Men inte jag. Jag blir såå glad av att titta på julsakerna på IKEA, men jag fick lova Klas att inte köpa något än (som tur var hittade jag en superfin mörkröd pläd på fyndavdelning utan defekter som fick följa med hem, för att höstpimpa vardagsrummet). Ljusslingor får det att pirra i magen och julgranskulor blir jag yr av. I love it. Alla julsakerna hade inte anlänt än, så jag ser fram emot detta! Well, det låter säkert helskumt, men sån är jag.


image153
Julen 2006 - Min och Klas allra första gemensamma julgran.
(Julgranskulorna hade jag köpt redan året innan i väntan på att flytta hemifrån).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback