Relaxa

Igår var jag och min älskade på Rosenlunds relaxavdelning, fick biljetter i födelsedagspresent av mina fina vänner Johanna, Ellen och Danielle. Det var verkligen härligt och välbehövligt! Underbart att gå på date med Klas och njuta av lugn musik, mycket bubbelpoolsbad, temaduschar med olika dofter och ljus (Klas doftade som en Pina Colada och jag som en halstablett) samt bastusittning med is, grönmynta och handduksviftande från en bastuvärd. Vi valde en bra dag, var nästan inget annat folk där. Lyxigt.  Vi har bestämt att vi är värda att göra något sånt här tillsammans, bara vi två, minst en gång i halvåret även när vi har blivit föräldrar. För det är väldigt viktigt att vårda relationen även då, eller kanske rättare sagt, framför allt då. I love my man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback