Dela med sig

Många inlägg om Sixten. Men det händer så himla mycket att jag bara måste skriva upp det.

Det är så otroligt gulligt det här. Så fort jag äter, tex. frukt så sträcker Sixten sin lilla hand efter den. När han sedan får te.x. mitt äpple blir han jätteglad och börjar gnaga med sina två små tänder. Sedan kommer han på att mamma blev utan frukt. Då sträcker han fram frukten mot mig så att jag också får smaka. Sedan biter han lite och sedan sträcker han över den till mig igen. Så gör han så varannan gång. En tugga till honom, en tugga till mamma. Är inte det hur sött som helst?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att det är så roligt när du delger mig om Sixtens framsteg. Känns nästan som att jag är med fast jag är här i Lund. Mycket uppskattat från min sida. Han har ju en stor plats i hjärtat precis som du har!

2008-08-29 @ 23:49:20
Postat av: Charlotte

Åh, vad jag blir glad när du skriver så! Du har alltid en plats i mitt hjärta också, det vet du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback