Fika

Har tillbringat några timmar på Wayne's coffee med min syster. Bara hon och jag. Det var mysigt. Systrar är bra. Särskilt min syster.

Just själva fikat var dock lite av en besvikelse. Valde varm choklad och en brownie. Förberedde mig på en riktigt kakaochock. Men det uteblev. Brownien som nästan var svart smakade mest vaniljsocker och den varma chokladen var som utspädd Oboy. Och jag är en tjej som blandar min Oboy med ca 2dl mjölk och 7tsk pulver. Jaja, så kan det vara. Sällskapet var ju trevligt iallafall och det är väl det som är huvudsaken.

Nu ska jag slänga ner Klas i soffan och proppa honom och mig fulla med chips. Så vi står oss hela veckan. Vi har infört lördagsgodis (eller, om man missar på lördagen så får man äta på söndagen) i den här familjen, så man får passa på innan vardagen börjar igen.

Imorgon är det säsongspremiär för Öppna förskolan. Det ska bli så himla roligt att träffa alla mammor och barn igen. Kanske dyker det upp några nya roliga ansikten? Kanske tillochmed pappor? Det vore roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback