Hemmaplan

Skulle bara säga att vi är hemma nu igen. Kom nog fram vid åtta? Både resan upp och ner gick bättre än väntat. Trodde inte Sixten skulle fixa det så bra. Han blev lite rastlös när vi hade några mil kvar hem, men jag underhöll honom så gott jag kunde. Är väldigt stolt över min lilla kille som det aldrig är några problem med att ta med någonstans. Hoppas att detta underbara beteende håller i sig även i trotsåldern?

Vi har haft en jättebra men hektisk helg. Stress, stök och fest! Partyt var jättetrevligt och alla var helt överförtjusta i Sixten. Men vill inte låna ut honom till folk jag inte känner, särskilt inte om de har druckit. Då säger jag bestämt nej. Så får jag verka hur tjurig dom vill. Min modersinstinkt får styra.

Vi har vänt på dygnet den här helgen. Heltokigt. Men jag tror vi kommer halka in på våra vanliga sova, äta rutiner ganska snart, nu när vi är hemma igen.

Hann inte gå så mycket på stan som jag ville. Och tur var kanske det, eftersom jag inte är så tät just nu. Men jag hittade en bra neccessär till träningen (fasen, jag Vill och MÅSTE börja träna igen efter sommaruppehållet) på Granit , ett linne i bomull/siden, en vår(?)jacka till Sixten och en födelsedagspresent till honom på Weekday. Så det kan jag ju inte säga vad det är för något. Ifall han skulle läsa ming blogg i smyg?!

Vi åker nog upp Stockholm ganska snart igen, eftersom som mamma ska flytta till en annan lägenhet och då ska vi hjälpa henne. Och så ska jag gå till de affärer jag inte hann med i helgen.

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa "En shopaholic säger ja!" sedan ska jag njuta av att sova i ming säng. Två nätter på en luftmadrass är nog.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket, det värmer. Känns ju så jobbigt när min kille mår dåligt för att JAG klantat mig.



Sixten är ett fint namn, förresten. Hade vi som förslag åt Svante, kanske tar vi det till nästa barn, om det blir en kille :)

2008-08-24 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback