Kräftskivan

Såhär såg jag och Sixten ut innan vi gick på kräftskivan. Vi har båda två våra nya linnen på oss, och Sixten hade kvällen till ära sin mössa från IdaT med kräftor (eller hummrar) på. Under kräftskivan glömde jag såklart att fotografera. Vi hade iallafall jättetrevligt. Åt, drack vin och åt och sjöng snapsvisor. Dock ingen snaps för min del.Sixten gick själv med lära-gå-vagn hur bra som helst. Och lekte med min minsta kusin Lea som är 7 månader äldre än Sixten. Just nu skiljer det ju ganska mycket i ålder. Men jag tror att de kommer ha hur roligt som helst ihop om något år.





Kommentarer
Postat av: Pauline

Söt vagn, vad är det för någon? Grattis till Sixten föresten! Jag visste inte att han också var född den 21a :P Fast i November då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback