Lillördag

Igår var det onsdag a.k.a. lillördag. Jag och Klas lät Sixtens farfar vakta honom sen han somnat, sedan gick vi till Bongo och slöt upp med vänner. Har nog inte varit ute en onsdag sen innan jag blev gravid tror jag? Det blev ju inget megaröj igår. Men riktigt roligt var det iaf.! Mycket folk och bästa sällskapet. Roligt att göra sig iordning och piffa och så med. Imorgon blir det galej igen hos Danielle och Anton. Jösses, jag är inte såå van vid sådant här hålligång. Men Men någonstans inuti mig ligger ett slumrande partydjur, haha.

Jag är laddad innan utgången



Bästa vännerna
Fr.v. Ellen, Danielle, Jag, Johanna



Klas och Anders
Jag fick med mig stans hetast kille hem, Klas heter han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback