Liten sjukling

Sixten, mitt lilla hjärta, har blivit förkyld. Vi har klarat oss utan sjukdomar ett bra tag. Men nu var det visst dags igen. Det började idag och sedan har det bara blivit värre. Han är supersnorig och vaknar hela tiden och är ledsen. Han har iallafall ingen feber som tur är. Hoppas att det går över fort. Det är så hemskt när han är sjuk för man känner mig så maktlös. Vill aldrig någonsin att han ska må dåligt. Vill skydda honom från allt ont. Tyvärr går ju inte det... Men jag och Klas gör vårt bästa för att underlätta för honom. Vyssjar, suger bort snor med Snorfridan, ammar (det gör ju bara jag förstås) och tröstar. Bäst att gå och lägga sig, tror det blir en låång natt...


När man är sjuk är det mysigt att krypa runt i en bodysuit. Den här är från IdaT.dk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback