Make up

I mitt påskägg från mamma fick jag bl.a. ett presentkort på att få make up lagd på FACE Stockholm inklusive produkter. Igår hade jag äntligen bokat in tid för det. Tyckte det var lägligt att göra det innan en utekväll, som igår. Make up-artisten var verkligen jätteduktig och jag blev supernöjd. Sedan köpte jag en foundation, nytt rouge och en ögonskugga. Det var verkligen längesen jag köpte make up så det känns riktigt roligt med proffsiga nyheter i neccessären.

Jag sminkar mig verkligen inte varje dag. Men jag måste ju självklart testa redan ikväll. Jag och Klas på den efterlängtade Lars Winnerbäck-konserten. Åh, ska bli såå roligt. I förrgår hade vi varit tillsammans i 4½ år och ikväll ska vi fira det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback