Mamma sjukling

Nu är Sixten äntligen på bättringsvägen. Har varit några sega nätter med mycket uppvaknanden. Därför har de senaste dagarna varit ganska sega också. Stackars liten. Men nu lagom till att Sixten mår bättre så fick jag ta över förkylningen. Har legat däckad i soffan hela dagen och kollat på dåliga Tv-program. Fy fasen, jag hatar att vara förkyld. Det är så in i nordens jobbigt med rinnande näsa. Tycker synd om mig själv.

Jag hoppas jag mår bättre imorgon. Min skatteåtebäring har äntligen landat på kontot. Härligt. Så då ska vi nog köpa nya sängar.  Just nu har vi ju två 120cm breda sängar som tillsammans bildar en giganstisk 240cm bred dubbelsäng. Bra familjesäng med ganska omysigt eftersom det ofta blir så att jag och Klas ligger nästan två meter ifrån varandra när vi sover. Så nu ska vi köpa en 180-säng istället. (2 st 90cm sängar med gemensam bäddmadrass) Så man slipper den där springan mellan sängarna. Ska bli mysigare med mindre säng.

Nu ska vi bre mackor och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback