Vändning

Tänk vad livet och ens tillvaro kan förändras på ett ögonblick. Saker man planerat blir inte alls som man tänkt sig och man tvingas tänka om. Plötsligt blev allting väldigt krångligt och tråkigt. Fasen vad arg man kan bli på vissa människor. Åh, om vi bara fått veta detta tidigare? Jag vill tro att "inget ont som inte har något gott med sig" och att detta var meningen på något sätt och att det kommer leda till något ännu bättre. Men just nu känns det mest tråkigt.

Nu låter allt väldigt luddigt och hemskt. Det är det också. Iallafall lite grann... Eller mest besvärligt. Tur att jag och min lilla familj håller ihop iallafall. Då ordnar sig nog allt. Till slut.

Kommentarer
Postat av: adina

hoppas, vad det nu är, löser sig!

2008-08-19 @ 12:37:50
Postat av: Charlotte

Tack så mycket! Ja, det gör det nog! Kram

Postat av: Lisa

Tack så mycket, känns skönt att höra.



Skriver som ovanstående, hoppas det löser sig för er. Blir också knäpp när oväntade saker inträffar som gör att man måste tänka om och så... Får jag fråga vad det rör sig om?



/Lisa

2008-08-19 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback