Älskade skor

Fick ett ryck tidigare ikväll att jag skulle inventera garderoberna i hallen. Hade inte riktigt koll på allt som gömde sig där inne. Vi har bott i vår nuvarande lägenhet i 1 år nu, och på den tiden kan mycket komma på villovägar och glömmas bort. Till min stora lycka hittade jag flera par skor som jag glömt bort att jag ägde. Det är ju nästan som julafton när man hittar saker man tycker om som man glömt bort att man har!

Jag bestämde mig för att ha bättre koll på mina skodon i fortsättning och ge några av dem en bättre placering än i en gammal skokartong. Så nu har jag till Klas stora förskräckelse (eller, han vet inget än...) tagit över ännu mer garderobsutrymmen. Då jag hängt upp en förvaring som gör skorna mer lättöverskådeliga. Jag har inte riktigt förstått vad Klas menade när han sagt att jag har många par skor. Men nu är jag kanske beredd att hålla med honom. Jag har dock inte vågat (?) räkna dem. Men jag tycker så mycket om dem allihop (dock fick några gamla par förpassas till försäljningshögen), även om det händer att jag glömmer bort några av dem ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback