Måndagkväll

Oh, vad ljuvligt det var med vaniljglass och hallon framför "Sommartorpet". Blir väldigt hus -och pysselsugen när jag ser sådana program. Men jag har inte riktigt någon idé vad jag ska pyssla med. Eller det är så mycket jag vill  göra att jag inte vet vart jag ska börja, det blir helt blockerat. Blir nog att slappa framför TVn pch datorn ikväll istället. Har ju köpt nya numret av Damernas Värld också. Härligt!


Mmm, hallon och glass...

Lillprinsen sover sött i sin säng nu och jag kollar på "Fråga Olle dokumentären". En fördel med att vara "ensam" hemma, är att jag inte behöver kompromissa om vilka TV-program jag vill se. Fast det blir tomt att gå och lägga sig själv. Känns frestande att låta Sixten sova hos mig, men det är dumt att vänja honom vid det för att sedan vänja tillbaka honom till att sova i sin egen säng.


Tidigare ikväll. Sixten är så gullig när han kryper upp i varukorgen på sin vagn och fifilurar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback