Värme

Temperaturen är hög här i Jönköping. Jag gick en rask promenad med Sixten vid tio imorse och redan då var det nästan plågsamt att röra sig fort. Sen stekte jag mig själv lite på balkongen. Efter det en kall dusch. Sedan 8-månaders kontroll för Sixten på BVC. 73 cm lång och 9325g tung är han nu. Eftermiddagen spenderade vi på Vätterstranden, Klas och Sixten hängde i skuggan och jag satt i min Brassestol i solen och löste korsord. Vi har fönster och balkongdörr öppna men det är fortfarande otrololigt varmt. Tycker att det är svårt att sova när det är så här hett. Men man ska väl inte klaga, när sommaren äntligen är här. Imorgon ska vi åka till en liten sjö med Klas mamma och småbröder och svalka oss.


Klas och Sixten busar på stranden.
På Sixtens rumpa står det Gullunge, för det är precis vad han är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback