Åter igen

Har haft en ofrivillig bloggpaus på en hel månad. Som vanligt pga den här jäkla datorn. Har haft jättemycket jag velat skriva om och massa bilder jag ville lägga upp. Men det blir drygt att lägga upp en hel månads uppslag. Så vi börjar från noll igen. Tänkte lägga upp en ny kategori också "barnkläder". Eftersom det är ett av mina stora intressen just nu. Vi får se vad den kommer innehålla... Antagligen en hel del kläder?

Idag har jag och Sixten lunchat med Danielle och Ellen som är i stan. Det var trevligt. Sen var jag, S och E på promenad, tills det började spöregna, då tog vi bussen hem.

Imorgon ska jag ha födelsedagsfest. Inte en stor en, som förr om åren. Nej, i år blir det en liten fest med de närmsta. Håller jag på att bli gammal? Kul ska det bli iallafall! Drinkar, sing star och utgång. Yeahy!

Sixten ska övernatta hos sin mormor. Det har han ju gjort förr, så det ska nog inte vara några problem. Vi ska dock köpa en resesäng idag, tror jag. Eftersom han är väldigt rörlig nu så är det bäst, så man vet var han håller hus. Annars kanske han rymmer under natten.



Mitt glada hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback