Birthday girl

Jag ser lite lurig ut efter några drinkar

Igår blev jag som sagt ytterliggare ett år äldre. Och det känns trots den tidigare "oron" helt okey. Jag försöker intala mig att man inte är äldre än man känner sig. Och jag känner mig inte äldre idag än vad jag gjorde i förrgår.

Roligt har det varit iallafall, att fira min födelsedag! Festligheterna började ju redan i lördags när mina fina vänner kom hem till oss på middag. Jag bjöd på världens starkaste Mojitos, fick snabbshoppa Sprite för att mina vänner inte skulle storkna. Till middag hade jag improviserat fram en grekisk paj, sallad och bröd. Till efterrätt gjorde Klas världens finaste och godaste glasstårta. Sedan var det sing star för hela slanten i några timmar (?) för att därefter bege oss till Bongo för dans och snack. Som vanligt avrundades utekvällen med snabbmatsförtäring och ännu mera snack. Min och Klas promenad hem tog nog en halvtimme längre än vad den sträckan brukar ta pga skoskav och trötthet. Ramlade i säng vid 4-tiden på morgonen efter en alldeles fantastisk kväll. Tack mina kära vänner! You're the best!



Mina fina tårta med 21 ljus
 


Mina underbara vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback