Gåvor

Hade en jättefin dag igår. Var lite trött efter utekvällen, men det var skönt att kunna ta sovmorgon då Sixten sov hos sin mormor. Saknade honom dock något fruktansvärt. Tur att han, mamma och min syster dök upp ganska tidigt då. Det blev en härligt lugn dag med min familj (inklusive min "svärfamilj") och film och mys med Klas på kvällen. Kan helt ärligt säga att jag bara fick helt fantastiska födelsedagspresenter! Jag är mer än nöjd! Mina nära och kära känner mig nog bättre än vad jag tror. Här är några exempel på vad jag fick:


Halvbaggy jeans med bred resår nedtill.
Härligt och så skönt alternativ till alla mina stuprör.




Underbar axelväska från 10-gruppen i mönstret honey.
Den ska jag ha när jag börjar skolan.
Tills dess kanske den får hänga med varje dag som skötväska?



Underbart vackra blommor.
Boken "Fashionista", Martina Bonniers stilguide, som jag inte kan sluta läsa.
Nya svarta ballerinaskor (har slitit ut två par tidigare)
Fler Filippa K-muggar till min samling.
Massvis med godsaker och delikatesser som blåbärshonung och praliner.
Mangodoftande Body whip från Body Shop.
Thékannan som matchar våra stora thémuggar.

Äntligen en bra mascara från Max Factor.
Stiftörhängen från Pilgrim med cerise "diamanter"

Känner mig riktigt bortskämd som fått alla dessa fina presenter. Och då har jag fortfarande inte blivit firad av alla än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback