Krakel

Idag gjorde jag ett besök på Krakel, en barnklädes- och leksakaffär på Torpa. De hade 40% REA på nästan hela sortimentet. Vilket var väldigt trevligt när jag hittade den här fina bodysuiten från  danska Katvig. Har haft lite svårt för denna färgkombination tidigare, trots att orange och blått ju är komplementsfärger. Men ju mer jag ser den desto mer gillar jag den. Man blir ju onekligen glad av färger! Tyckte att Sixtens höstgarderob i stl 80 och 86 behövde lite färgklickar, efter att jag inventerat den idag. Trots att jag köpte stl 80 och han bara har  stl 74 satt den här riktigt bra redan nu. Det är ju så med de flesta danska barnklädesmärken har jag märkt, att de är en storlek mindre än vad det står. Men den här kommer nog passa länge ändå. Han verkar ju trivas riktigt bra i den dessutom.

          
  
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback