Önskelistan

Som jag tidigare berättat blir jag ett år äldre om 18 dagar. Trots att jag fyller hela 21 år har jag inte vuxit ifrån födelsedagspirret och att önska mig massvis med saker låångt i förväg. Är det bara jag och femåringarna som känner såhär?

Det här finfina armbandet, fast i rött, från Ms bijoux, önskar jag mig verkligen. Såå fint!



Här följer en lista på fler saker jag önskar mig:
- Jeans, har inte ett enda par som sitter riktigt bra, antingen för stora, för små eller för slitna.
- Jeansjacka. Varför sålde jag min förra?
- Make-up, allt från foundation till mascara till ögonskugga. Tror inte jag köpt något nytt förutom mascara och concealer på 2 år! Uppfräschning i neccesären är alltså nödvändig.
- Vit tekanna med gulddekor från Indiska som matchar de stora härliga tekopparna jag tidigare köpt där
- Träningskläder. Mammagympan är slut för säsongen men F&S kör ju utepass på Vätterstranden.


bild:
www.accessora.se

Kommentarer
Postat av: Danielle

Ett sånt armband beställde jag för några dagar sedan, fast i lila. Däremot verkar leveransen vara jävligt slö...så kan det gå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback