Aouch

I måndags var jag och Klas på Första-hjälpen-på-barn-kurs. Jag var frivillig och skulle spela medvetslös. Men när jag skulle "falla ihop" så halkade jag på handduken som låg där och föll med bakhuvudet före i golvet. Aj. Fick värsta bulan, som nu har gått ner fast det känns som ett blåmärke fortfarande. Men det värsta var att nacken också skadades i fallet. Jag är helt stel och öm i hela vänstra delen av nacken och även i ryggen känner jag en del. Jag vet inte om det är läge att gå till läkaren? Känns lite fånigt. Men har samtidigt blivit varnad av andra att sånt här kan ge Wiplashskador som inte visar sig förrän om kanske tio år. Vad tycker ni att jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kolla upp det! när jag blev påkörd för ett par år sedan så kollade jag upp det bara för att få det inskrivet i journalerna liksom, ifall det skulle dyka upp något om säg 10 år så finns det dokumenterat...

2008-11-26 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback