Dan före dan

Imorgon är en stor dag i vår familj. Det är Sixtens allra första födelsedag. Det ska firas med pompa och ståt. Typ. Iallafall med mängder av ballonger, honungsmelon och skumbad och massa mer som han älskar. Har försökt samla allt han tycker allra mest om för att göra hans födelsedag till en riktig Kalasdag. På lördag blir det tårtkalas för släkt och vänner. Det här känns tusen gånger roligare än min egen födelsedag. Det trodde jag aldrig. 

För ett år sedan hade jag ganska tydliga värkar vid den här tiden. Vattnet hade gått för mer än ett dygn sedan. Läs mer om förlossningen här, om du vill. Av någon anledning blev förlossningsberättelsen aldrig färdig. Men jag kan försöka berätta resten en annan dag. Minns det fortfarande ganska väl.

Nu ska jag gå och lägga mig. Vi ska gå upp vid sju och väcka Sixten, som förhoppningsvis sover, med sång och ballonger.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du får hälsa grattis till den lille. Tiden går så himla fort alltså... Hoppas ni får en fin födelsedag.

2008-11-21 @ 20:44:41
Postat av: Charlotte

Tack så mycket! Finfin dag har vi haft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback