Hemma

Kom hem för två timmar sen ungefär. Har haft en helt fantastisk helg med mina darlings! Mycket snack, skratt och dans!
   I fredags när vi kom fram bjöd Johanna på kycklinggryta och vi satt uppe sent och bara pratade och uppdaterade varandra om våra liv. I lördags efter en lång frukost gick vi en sväng på stan och jag köpte snyggaste stövlarna och en rosa tröja. Jag behövde verkligen lite mer färg i min garderob och stövlarna var precis vad jag letat efter! Hurra!
   På kvällen åkte vi till Malmö på fest och därfefter utgång på KB (som Bongo fast större och bättre). Dansade och dansade. Man är inte riktigt van vid att uteställen är öppna senare än 02. Vi gick därifrån halv fyra och tog bussen hem.

   Idag vaknade  vi efter lunch. Och jag med järnhjälm. Tyvärr. Men jag repade mig framåt eftermiddagen, vi kollade på film åt middag sedan skulle jag och Danielle ta tåget hem. Tåget var överbefolkat och jag svor över SJ tills vi äntligen kom fram till de sittplatser vi betalat för. Och nu är jag som sagt hemma. Mysigt att träffa Klas igen. Sixten sov ju, men jag var inne och kikade på honom. Min älskade lilla ängel.
   Nu ska jag sova i min säng. Vad skönt det ska bli. Jag har nog blivit gammal. Att sova på luftmadrass för några år sedan var ingen big deal. Men nuförtiden lämnar det sina avtryck. Kanske är det ocks pga att jag dansade galet mycket igår, Så länge har jag inte dansat på länge.
   Den här helgen var härlig  och verkligen en avstickare från vardagen. Imorgon återgår jag till mitt "vanliga liv" igen, vi ska till öppna förskolan. Det ska bli roligt det också.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback