Små steg

Sådär, nu verkar bloggen funka igen? Förutom att bilderna saknas. Suck.

Tidigare imorse hände något för mig, helt fantastiskt. Jag ställde ner Sixten på golvet., och han tog två små steg och sedan satte han sig ner. Jag rusade ut till Klas i köket och berättade. -Jamen, det har han ju gjort en gång innan, säger han. Men då var inte jag med. Så det är idag det räknas som när han tog sina första små steg, tycker jag. När både jag och Klas sett det.

Kanske går han till 1-årsdagen? Han har två veckor på sig nu isåfall. Fast det är ingen brådska. Det kommer bli ännu mer fart på honom när han kan gå och sedan springa. Puh, kommer inte få en lugn stund, haha.

Förresten är min föräldraledighet slut om 1 månad och 1 dag. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

vad roligt med första stegen!

2008-11-07 @ 12:21:16
Postat av: adina

vad ska du göra efter föräldraledigheten? har du ett jobb att komma tillbaka till?

2008-11-07 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback