Snorvalp

Jäkla skit. Nu är jag förkyld, igen! Hinner knappt tillfriskna innan det slår till på nytt. Känns som det är femtielfte gången jag är förkyld den här hösten. Otroligt tröttsamt. Jag försöker ju komma igång med träningen igen. Vilket inte är så lätt när man hela tiden blir sjuk och får ta pauser. Jag vill vara frisk och orka leka med Sixten. Nu är jag bara trött, huvudet dunkar och snoret rinner. Men det är bara att hålla ut, bita ihop och vänta på bättre tider. Stackars Sixten är också förkyld. Hostar som en tok på nätterna. Usch. Men han är glad iallafall. Även om jag hatar att vara sjuk skulle jag gladeligen ta över hans krämpor också, om det gick. Bara han slapp.
  Var förresten otroligt mysigt att hålla honom i min famn igen, inatt när han vaknade. Åh, jag insåg nog inte hur mycket jag saknat honom. Mitt älskade lilla hjärtgryn. Han har dessutom varit extra gosig idag. Han har nog saknat mig lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback