Bagage

Kvällen har ägnats åt att plocka ihop olika outfits och packa för helgens Lundresa. Det var faktiskt riktigt roligt. Äntligen la jag ner lite längre tid än vanligt på att fundera på vad jag ska ha på mig. Annars brukar jag prioritera Sixtens kläder framför mina egna på vardagarna nuförtiden. Ska bli ändring på det.
Det blir iallafall en helg med mina tre bästa tjejkompisar. Det var år sen sist vi fyra hade en helg tillsammans. Det ska bli otroligt roligt!
Samtidigt är det första gången jag är utan Sixten så länge. Jag försöker att inte tänka på det. Men det känns konstigt och lite tungt. Men jag vet ju att han är i de bästa händer, hemma hos sin pappa. Det är bara det att jag kommer sakna mitt lilla hjärtegryn ofantligt mycket. Men jag ska försöka göra den här helgen så bra som möjligt och det är nog inte svårt tillsammans med D, J och E!
Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar. Får packa färdigt imorgon. Får se om det blir någon uppdatering under helgen. Annars är jag tillbaka på måndag kväll.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en jättetrevlig helg! Dom är mycket värda. Ser fram emot update och bilder =)

2008-10-31 @ 13:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback