Dagens

Idag har jag och Sixten varit hemma hos hans kompis Oliver tillsammans med 4 andra barn och deras mammor. Öppna förskolan som vi brukar gå till på måndagar har stängt den här veckan eftersom det är höstlov. Så därför fick vi träffas hemma istället. Tyvärr dog kameran när jag skulle fota Sixten och Maya när de kramades och pussades. Sötnosar.

Vi hade en supertrevlig eftermiddag. Vi gjorde fruktsallad och barnen lekte som bara den och vi mammor satt och pratade och blev nostalgiska och pratade bland annat förlossningsminnen.Tänk att det snart gått ett år sen Sixten låg på min mage, nykommen till världen, varm och kladdig. Den bästa stunden i mitt liv!

Idag ska jag vara ordentlig och gå och lägga mig tidigt. Det vill säga direkt efter jag skrivit färdigt det här inlägget. Skälen är att jag är ruskigt trött, har ont i huvudet och Klas jobbar kväll så jag har ändå ingen som håller mig sällskap. Då kan jag lika gärna gå och lägga mig. Ska krypa ner i sängen och läsa lite.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback