Häxperuk


Kolla, vilken cool Halloween-peruk jag hittat! Mörklila med rödorange slingor. Riktigt skräckinjagande!



Det sorgliga är att det inte är någon peruk. Det är mitt hår och resultatet efter att jag var hårmodell hos en frisörsalong i tisdags. Jag vågar knappt  gå utanför dörren. Det här eländet matchar verkligen inte varken min personlighet eller övriga stil. De sa att det skulle bli mörkrött, jag var tveksam till det också. Men jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle bli såhär! Som tur är ska jag gå och försöka göra något åt det idag hos frisören som gjorde det. Men den här gången får jag betala för det. Jag hoppas att en mörkbrun färg täcker över det. Håll tummarna för mig. Jag vill inte se ut som en Halloweenhäxa.

Kommentarer
Postat av: Danielle

HJÄLP! Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle se så hemskt ut...hur tänkte frisören egentligen? Håller tummarna för att det blir bra när du fixar till det...kram x

Postat av: Hanna

Det var ju skit snyggt! Du ser ut som en riktigt häftig morsa!

2008-10-16 @ 17:09:52
Postat av: Lena

Vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg :D Tänkte först när du skrev att det var en peruk att det liknade ditt hår väldigt mycket :) Jag tycker håret var häftigt!

2008-10-16 @ 19:22:08
URL: http://metrobloggen.se/visten
Postat av: Caroline

Haha jag tänkte samma som Lena häröver, att det var hemskt vad det liknade ditt riktiga hår!

Det var snyggt gjort ändå, men kanske inte så mycket du. Hoppas på efter frisörbesöket-bild

2008-10-16 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback